18 ویژگی برتر نرم افزار داشبورد مدیریتی برای سال 2023 قسمت دوم

18 ویژگی برتر نرم افزار داشبورد مدیریتی برای سال 2023 قسمت دوم


فیلدهای سفارشی نرم افزار داشبورد مدیریتی یکی از ویژگی های ضروری نرم افزار داشبورد مدیریتی کسب و کار حرفه ای است. از یک طرف، آنها به کاربران نرم افزار داشبورد مدیریتی اجازه می ‌دهند تا فیلدهای محاسبه ‌شده جداگانه ایجاد کنند و از سوی دیگر، چندین فیلد دسته ‌بندی (ابعاد) را با کمک انواع مختلف نرم افزار داشبورد مدیریتی اتصال در یک فیلد ادغام شده ترکیب کنند.

5. زمینه های سفارشی نرم افزار داشبورد مدیریتی

این همچنین به کاربران تجاری نرم افزار داشبورد مدیریتی امکان می ‌دهد محاسباتی را از چندین فیلد از منابع داده مختلف بدون نیاز به تطبیق منابع داده زیربنایی انجام دهند. با راه حل های نرم افزار داشبورد مدیریتی مدرن مانند datapine، فیلدهای سفارشی نرم افزار داشبورد مدیریتی را می توان به راحتی از طریق کشیدن و رها کردن و انواع عملکردهای مختلف ایجاد کرد. در اینجا چهار نمونه نرم افزار داشبورد مدیریتی انتخاب شده آورده شده است:

:IIF درست بودن شرط نرم افزار داشبورد مدیریتی را بررسی می کند و مقدار then" " و در غیر این صورت مقدار "else " را برمی گرداند. این عبارت اغلب برای ساختن دسته ها یا برای نظارت بر اهداف استفاده می شود: به عنوان مثال. IFF فروش>هدف، "هدف رسیده"، "هدف به دست نیامده".

DATEDIFF : تفاوت بین دو مشخصات تاریخ (تاریخ شروع و تاریخ پایان) را در واحدهای زمانی (سال، ماه، روز، ساعت، دقیقه، ثانیه و غیره) برمی ‌گرداند به عنوان مثال نرم افزار داشبورد مدیریتی.

NPS: این یک عملکرد کاملاً مفید برای ارزیابی نظرسنجی های مشتریان نرم افزار داشبورد مدیریتی با استفاده از امتیاز خالص تبلیغ کننده NPS) ) است. تفاوت بین بهترین دو رتبه (مبلغان) و هفت رتبه پایین (مخالفان) را در مقیاس 0-10 محاسبه می کند.

CASE: تابع CASE فیلد نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را ارزیابی می کند، آنها را با دنباله ای از مقادیر مقایسه می کند و نتیجه را برمی گرداند. اگر مقدار متناظر با آن مواجه شد، CASE مقدار بازگشتی را برمی ‌گرداند، اگر مطابقت پیدا نشد، عبارت بازگشتی پیش ‌فرض نرم افزار داشبورد مدیریتی استفاده می ‌شود.

ینها فقط چهار نمونه هستند که به طور تصادفی انتخاب شده اند. معمولاً می‌توانید بین 50 تا 100 عملکرد نرم افزار داشبورد مدیریتی از پیش تعریف ‌شده و همچنین انواع اتصالات معمول نرم افزار داشبورد مدیریتی (متقاطع، چپ، راست و داخلی) را پیدا کنید. سپس می توانید از فیلدهای نرم افزار داشبورد مدیریتی ایجاد شده مانند هر زمینه دیگری در تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها استفاده کنید.

بیایید این را با یک مثال در چشم انداز نرم افزار داشبورد مدیریتی قرار دهیم. تصور کنید می خواهید مالیات هر کشور را بر اساس درآمد ناخالص خود محاسبه کنید. برای این کار، باید با استفاده از تابع CASE و سپس عبارت کشور و کشور خاصی که می ‌خواهید تجسم کنید، یک فیلد نرم افزار داشبورد مدیریتی محاسبه ‌شده ایجاد کنید، به عنوان مثال، ایالات متحده. هنگامی که فرمول شما با تمام عبارات مورد نیاز تکمیل شد، فیلد سفارشی جدید نرم افزار داشبورد مدیریتی شما آماده و در کتابخانه فیلد سفارشی شما ذخیره می شود. با کشیدن و رها کردن فیلدهای نرم افزار داشبورد مدیریتی مورد نیاز در محور y و x می توانید به راحتی در عرض چند ثانیه آن را به نمودار تبدیل کنید.

اگر می ‌خواهید هر مرحله از این مثال را با استفاده از یک برنامه پیشرفته نرم افزار داشبورد مدیریتی ببینید، به این ویدیوی کوتاه یوتیوب نگاهی بیندازید که مورد استفاده را در 2 دقیقه نشان می ‌دهد.

6. گزینه های فیلتر نرم افزار داشبورد مدیریتی جهانی پیشرفته

شما به راحتی می توانید فیلترهای نرم افزار داشبورد مدیریتی سراسری را با مقادیر زیادی از محدودیت های مختلف نرم افزار داشبورد مدیریتی ، مانند فیلدهای متنی با مساوی، کمتر یا مساوی، بین سایر موارد، و بسیاری از تغییرات و امکانات اضافی برای ترکیب نرم افزار داشبورد مدیریتی آنها تنظیم کنید. در حالی که فیلترهای جهانی استاندارد نرم افزار داشبورد مدیریتی هستند، ویژگی های نرم افزار داشبورد مدیریتی مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: اولین مورد به شما امکان می دهد تا فیلد نرم افزار داشبورد مدیریتی های زمانی پویا را به طور موثر مدیریت و اعمال کنید که می توانید به راحتی برای هر نمودار روی نرم افزار داشبورد مدیریتی خود ویرایش کنید. این نوع از یک تقویم تعاملی تضمین می کند که می توانید به طور انعطاف پذیر در میان ارقام گذشته حرکت کنید و همچنین داده های نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را برای بازه های زمانی خاص مقایسه کنید.

دومین ویژگی نرم افزار داشبورد مدیریتی مهم فیلتر سلسله مراتبی است که در آن انتخاب از یک فیلتر بر انتخاب فیلتر دیگر تأثیر می گذارد. علاوه بر داشتن یک فیلتر نرم افزار داشبورد مدیریتی جهانی استاندارد (که کل نرم افزار داشبورد مدیریتی را برای متغیرهای انتخابی با چند کلیک فیلتر می کند)، فیلترهای سلسله مراتبی به شما کمک می کنند تا فیلترهای مرتبط نرم افزار داشبورد مدیریتی را به طور موثر مدیریت کنید. به عنوان مثال، شما یک دسته بندی محصول را انتخاب می کنید و به طور خودکار فیلتر محصول مرتبط، محصولات مربوط به دسته بتن را انتخاب می کند. ساده و بدون نیاز به کار دستی سومین ویژگی مهم فیلترهای متقابل نرم افزار داشبورد مدیریتی متصل است – اساساً، آنها فیلترهای جهانی هستند که به صورت پویا همگام شده و در چندین تب نرم افزار داشبورد مدیریتی اعمال می شوند. به عنوان مثال شما یک نرم افزار داشبورد مدیریتی با 5 تب تولید کرده اید که با اعمال این فیلتر تنها بر روی یک تب می توان آن را بدون نیاز به ایجاد 5 بار به صورت خودکار روی سایر تب های نرم افزار داشبورد مدیریتی اعمال کرد.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

بخش مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد فیلتر زمان نرم افزار داشبورد مدیریتی پیشرفته است. از یک طرف، این فیلتر نرم افزار داشبورد مدیریتی ها به شما این امکان را می دهند که فورا نمودارهای خود را مطابق با یک دوره زمانی خاص با استفاده از دکمه های زمان سریع که می توانید مستقیماً روی نرم افزار داشبورد مدیریتی خود ایجاد کنید، فیلتر کنید. به عنوان مثال، می توانید بر اساس هفته، ماه، سه ماهه یا سال گذشته فیلتر کنید. از طرف دیگر، می توانید فیلترهای زمانی سفارشی شده را برای دو تاریخ مختلف ایجاد کنید. تصور کنید می ‌خواهید عملکرد فروش نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را در کریسمس و جمعه سیاه تجسم کنید، می‌ توانید به راحتی فیلتری ایجاد کنید تا به راحتی به داده‌ های نرم افزار داشبورد مدیریتی این تاریخ‌ ها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه مجبور باشید به عقب برگردید و کل نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را تغییر دهید. این را می توان با هر دوره جداگانه ای که کسب و کار شما ممکن است نیاز به نظارت داشته باشد انجام داد.

در نهایت، یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر نرم افزار داشبورد مدیریتی ، گزینه ignore filters است که به شما امکان می دهد نمودار نرم افزار داشبورد مدیریتی را از فیلترهای اعمال شده در نرم افزار داشبورد مدیریتی حذف کنید و تحت تأثیر آنها قرار نگیرید. این گزینه نرم افزار داشبورد مدیریتی ممکن است زمانی مفید باشد که می ‌خواهید مقادیر نمودار فیلتر نشده نرم افزار داشبورد مدیریتی را نشان دهید، برای مثال زمانی که می‌ خواهید کل درآمد را با بازارهای انتخاب شده مقایسه کنید، یا به سادگی بررسی کنید که چه داده‌های خام در پشت همه فیلتر نرم افزار داشبورد مدیریتی ها نهفته است.

7. مدیریت نقش کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی

یکی دیگر از ویژگی های حیاتی یک برنامه نرم افزار داشبورد مدیریتی حرفه ای، امکان اختصاص نقش های مختلف کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی و تنظیم اشکال مختلف دسترسی و کاوش داده است. 4 ستون اصلی نرم افزار داشبورد مدیریتی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید: مدیر، بیننده، نمایشگر قدرت و کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی. هر یک از این نقش ها دارای امکانات گردش کار متفاوتی هستند که تجزیه و تحلیل را آسان تر می کند. و نه فقط این، نرم افزار داشبورد مدیریتی های شما به احتمال زیاد پر از داده‌های حساس خواهند بود و دسترسی به ویژگی ‌های مدیریت نقش کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی اقدامی برای ایمن نگه داشتن داده ‌های شما است، زیرا می‌توانید انتخاب کنید چه کسی داده‌ها را ببیند و چگونه آنها را دستکاری کند. بیایید این نقش نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم:

ادمین نرم افزار داشبورد مدیریتی: مانند بسیاری نرم افزار داشبورد مدیریتی ها و ابزارهای دیگر، ادمین بالاترین سطح توانایی مدیریت است و تنها کسی است که می تواند به تمام ماژول ها و ویژگی های موجود در نرم افزار داشبورد مدیریتی دسترسی داشته باشد. او قدرت نهایی را دارد که کاربران نرم افزار داشبورد مدیریتی دیگر را اضافه کند، دسترسی به داده ها را محدود کند یا حساب را به هر طریقی که صلاح بداند تنظیم کند. به عنوان مثال، فیلترهایی را برای بینندگان نرم افزار داشبورد مدیریتی اختصاص دهید، یا منابع داده و نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را اضافه، حذف و ویرایش کنید.

ویرایشگر نرم افزار داشبورد مدیریتی: ویرایشگر یک سطح پایین تر از مدیر است. تفاوت این است که او فقط می تواند به تعداد محدودی از ماژول ها و ویژگی نرم افزار داشبورد مدیریتی ها دسترسی داشته باشد و نمی تواند منابع داده را حذف کند. ویرایشگر فقط به نرم افزار داشبورد مدیریتی های اشتراک ‌گذاری شده دسترسی دارد که می ‌تواند آن‌ها را ویرایش یا به بینندگان نرم افزار داشبورد مدیریتی اختصاص دهد.

نمایشگر قدرتمند نرم افزار داشبورد مدیریتی: این نوع بیننده به کتابخانه نموداری که مدیر نرم افزار داشبورد مدیریتی آن را اختصاص داده است دسترسی دارد و می تواند ظاهر نمودارها را ویرایش کند، اما نمی تواند به تنهایی نمودار جدیدی ایجاد کند. نمایشگر قدرت نمی‌تواند منبع داده نرم افزار داشبورد مدیریتی را مدیریت کند، اما می ‌تواند بینندگان نرم افزار داشبورد مدیریتی دیگری را اضافه کند، به عنوان مثال. به صورت عمده، اگر چندین مدیر فروش یا بخش و تیم های بزرگتر نرم افزار داشبورد مدیریتی دارید.

نمایشگر نرم افزار داشبورد مدیریتی: این نقش فقط حقوق دسترسی و مشاهده نرم افزار داشبورد مدیریتی را محدود کرده است. به عبارت دیگر، نرم افزار داشبورد مدیریتی به اشتراک گذاشته می ‌شود اما فقط با دسترسی محدود، بسته به ویژگی‌ هایی (مثلاً فیلترها) که سرپرست اجازه داده است. این نقش زمانی مفید است که مدیر نمی خواهد فرآیند تجزیه و تحلیل کامل را به اشتراک بگذارد، بلکه فقط ویژگی های انتخاب شده را در خود نرم افزار داشبورد مدیریتی به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال، یک معاون فروش می خواهد داده های مربوطه را با مدیران منطقه نرم افزار داشبورد مدیریتی به اشتراک بگذارد و نیازی به دسترسی به اطلاعات کامل فروش ندارد.

همانطور که می بینید، نرم افزار نرم افزار داشبورد مدیریتی گزارش دهی جامع و نرم افزار داشبورد مدیریتی سفارشی توانایی تنظیم نقش ها و سطوح دسترسی متفاوتی را دارد که بسیاری از شرکت ها برای پاک نگه داشتن داده های خود و مرتبط با کاربر نهایی به آن نیاز دارند. این سطحی از امنیت و عملکرد نرم افزار داشبورد مدیریتی را فراهم می کند که کار با داده ها را به تجربه ای بسیار لذت بخش برای همه تبدیل می کند.

8. به روز رسانی در زمان واقعی نرم افزار داشبورد مدیریتی

مرتبط نگه داشتن داده نرم افزار داشبورد مدیریتی های شما یک نیاز کلیدی در دنیای پرشتاب امروز است که در آن اطلاعات دیروز ممکن است دیگر برای امروز مناسب نباشد. یک راه‌ حل کامل نرم افزار داشبورد مدیریتی باید به‌ روزرسانی‌های بی ‌درنگ را ارائه دهد که کسب ‌وکار شما را به ‌روز نگه می ‌دارد و آماده می ‌کند تا به محض بروز نرم افزار داشبورد مدیریتی هرگونه تحول جدید، روی آن عمل کند. ابزارهای سنتی تجسم داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌ها مانند ارائ ه‌های پاورپوینت یا برگه‌های اکسل دیگر به دلیل ماهیت ثابت آنها مفید نیستند که استخراج بینش تجاری تازه را غیرممکن می‌ کند.

نرم افزار داشبورد مدیریتی های زنده حاوی داده ‌های بی ‌درنگ با داشتن کنترل کامل بر هر جنبه‌ ای از عملکرد شرکت‌ نرم افزار داشبورد مدیریتی ها به محض وقوع، مزیت رقابتی عظیمی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌ دهند.

همه اینها به دلیل این واقعیت است که نرم افزار داشبورد مدیریتی مدرن یکپارچه سازی داده ها را آسان می کند. به این معنی که می توانید همه منابع داده نرم افزار داشبورد مدیریتی مرتبط خود را به هم متصل کنید و آنها را با هم در نرم افزار داشبورد مدیریتی خود تنها با چند کلیک تجسم کنید. اکثر راه حل ‌های نرم افزار داشبورد مدیریتی موجود در بازار به شما امکان استفاده از انبار داده‌های پرسرعت داخلی خود را می ‌دهند که پردازش سریع داده‌ نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را تضمین می‌ کند، از این رو، به‌ روزرسانی‌ های بلادرنگ نرم افزار داشبورد مدیریتی را تضمین می‌ کند.

با این حال، دسترسی به به ‌روزرسانی ‌های بی ‌درنگ داده‌ نرم افزار داشبورد مدیریتی ها، شما را از دردسر جمع‌ آوری و به ‌روزرسانی دستی داده ‌ها در نرم افزار داشبورد مدیریتی تان نجات می ‌دهد، و زمان بیشتری را برای انجام کارهای مهم دیگر در اختیار شما قرار می‌ دهد و مقدار زیادی از هزینه نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌هایی را که می‌ توانید به دیگران اختصاص دهید صرفه‌ جویی می‌ کند. مناطق یا وظایف با توجه به اینکه به طور متوسط، سازمان ها از بیش از 100 منبع داده نرم افزار داشبورد مدیریتی برای اطلاع رسانی استراتژی های خود استفاده می کنند و به روز رسانی هر یک از این منابع به صورت دستی به یک کار غیر ممکن تبدیل می شود، چیزی بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، یک محیط مشارکتی و خلاقانه در سازمان نرم افزار داشبورد مدیریتی شما ایجاد می کند، زیرا نرم افزار داشبورد مدیریتی های زنده شما به راحتی می توانند از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت به اشتراک گذاشته شده و به آن دسترسی داشته باشید. بیشتر در این مورد در نکته بعدی!

9. 24/7/365 دسترسی متقابل دستگاه نرم افزار داشبورد مدیریتی

18 ویژگی برتر نرم افزار داشبورد مدیریتی برای سال 2023 قسمت دوم

یکی از قابلیت های نرم افزار داشبورد مدیریتی مورد نیاز در این عصر مدرن، دسترسی در هر مکان، هر زمان و از هر دستگاهی است. به لطف فناوری ابری، راه‌ حل‌های مدرن SaaS انقلابی در انعطاف ‌پذیری، مقیاس ‌پذیری و مقرون‌ به‌ صرفه بودن ذخیره‌ سازی و دسترسی به داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌ها به ارمغان آورد. هرکسی در تیم شما می ‌تواند به سرعت به ابزارهای نرم افزار داشبورد مدیریتی و نرم افزار داشبورد مدیریتی های مبتنی بر وب دسترسی داشته باشد، بدون اینکه نیازی به به‌ روزرسانی دستی اطلاعات یا درخواست پشتیبانی از بخش فناوری اطلاعات باشد - فروشنده از هر مرحله از راه شما مراقبت می ‌کند. این فناوری در شرایط امروزی بسیار ارزشمند شده است، به ویژه پس از همه گیری، که در آن کار از راه دور بخشی از هنجار شد. با دسترسی کامل ارائه شده توسط این راه حل ها، کارمندان نرم افزار داشبورد مدیریتی می توانند بدون توجه به جایی که هستند به مهم ترین KPI های خود دسترسی داشته باشند. در عوض، آنها باید به سرعت چیزی را در تلفن خود بررسی کنند یا نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را در خارج از دفتر در یک جلسه با سهامداران مهم باز کنند، نرم افزار داشبورد مدیریتی ها در دسترس خواهند بود و تجربه کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی تحت تأثیر قرار نمی گیرد زیرا آنها با اندازه صفحه نمایش سازگار می شوند.

شما همچنین این امکان را دارید که مثلاً یک بازه بازخوانی 5 دقیقه یا 24 ساعت تنظیم کنید و تجسم های خود را به روز، دقیق و آماده کاوش کنید. عملکرد نرم افزار داشبورد مدیریتی متقابل دستگاه شما را قادر می سازد از دسکتاپ، تبلت یا دستگاه های تلفن همراه به نرم افزار داشبورد مدیریتی خود دسترسی داشته باشید، تنها مورد نیاز اتصال به اینترنت است و دسترسی شما فوری است. همچنین می ‌توانید راه‌ حل‌های داخلی را درخواست کنید، اما ممکن است منطقی باشد که در دسترس بودن پلتفرم نرم افزار داشبورد مدیریتی را دوباره بررسی کنید – نسخه ‌های داخلی وجود دارند که روی Mac اجرا نمی‌ شوند، که ممکن است برای مورد خاص کسب ‌وکار شما مرتبط باشد.

10. حالت موبایل

به عنوان بسط نکته قبلی، حالت موبایل در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی های مهم نرم افزار داشبورد مدیریتی تجزیه و تحلیل است، زیرا کاربران نرم افزار داشبورد مدیریتی بیشتر و بیشتری خواستار دسترسی از دستگاه های تلفن همراه خود هستند. این حالت اضافی برای تنظیم نرم افزار داشبورد مدیریتی بر روی دستگاه های تلفن هوشمند مفید است و ویژگی های مفیدی را برای انجام این کار به شما می دهد. با دسترسی سریع به داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها در حین حرکت، این فرصت را دارید که به سؤالات کسب و کار به سرعت پاسخ دهید، مهم نیست که در سفر هستید یا در راه دفتر.

این باعث می شود محصولات نرم افزار داشبورد مدیریتی حتی بیشتر در دسترس باشند زیرا برای دسترسی به اطلاعات خود نیازی به تنظیمات گران قیمت یا زمان انتظار طولانی تری ندارید. به عنوان مثال، شما باید به سرعت درآمد فروش نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را از سال گذشته بررسی کنید و آن را با 3 ماه اول سال جاری مقایسه کنید. با دسترسی به نرم افزار داشبورد مدیریتی تلفن همراه خود، بدون نیاز به منتظر ماندن برای ورود به نسخه دسکتاپ، بلافاصله اطلاعات خود را پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که نمای تلفن همراه بسیار کوچکتر است زیرا اندازه صفحه نمایش شما محدود است، بنابراین، طراحی نرم افزار داشبورد مدیریتی شما باید بر روی مهمترین اطلاعات تمرکز کند.

11. ویژگی های نرم افزار داشبورد مدیریتی تعاملی

ما به برخی از ویژگی‌های نرم افزار داشبورد مدیریتی تعاملی که یک نرم افزار داشبورد مدیریتی باید داشته باشد، مانند جعبه‌های متن/ تصاویر پویا و فیلدهای متنی اشاره کرده‌ایم، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد و نمی ‌توانیم به همه آنها تأکید کنیم، زیرا فهرست به طور قابل توجهی گسترش می ‌یابد. می توانید 10 ویژگی ضروری نرم افزار داشبورد مدیریتی تعاملی را در ویدیوی زیر بررسی کنید.

اول، ما بر روی مته ها تمرکز خواهیم کرد. یک مته اطلاعات اضافی، دقیق ‌تر و دقیق ‌تر درباره یک عنصر، متغیر یا KPI نرم افزار داشبورد مدیریتی خاص را به شما نشان می ‌دهد، بدون اینکه نرم افزار داشبورد مدیریتی داده‌های شما را شلوغ کند. با کلیک کردن بر روی KPI خاص، دریل-گذر روی صفحه نمایش داده می شود که KPI نرم افزار داشبورد مدیریتی را با اطلاعات دقیق به شما نشان می دهد، بدون اینکه نرم افزار داشبورد مدیریتی بیش از حد شلوغ شود. علاوه بر این، می‌توانید اطلاعات خود را با کمک دریل‌داون استخراج کنید، ویژگی‌ای که به شما امکان می‌دهد سطوح بیشتری را به محور X خود اضافه کنید و متغیرهای اضافی را روی نمودار قرار دهید. شما می توانید این ویژگی را روی هر نوع نموداری اعمال کنید، اما اگر آن را در نمودار جدولی نرم افزار داشبورد مدیریتی اعمال کنید، این فرصت را خواهید داشت که داده های جمع آوری شده را برای دسته ها یا تفکیک های مشخص شده مشاهده کنید و نوع تجمع را تغییر دهید.

ویجت فاصله زمانی یکی دیگر از ویژگی‌های تعاملی است که به شما امکان می‌ دهد مقیاس ‌های زمانی نرم افزار داشبورد مدیریتی فردی را در نمودارهای مختلف روی نرم افزار داشبورد مدیریتی خود با یک عملکرد مته ‌کن تعاملی افزایش دهید. شما فاصله زمانی داده های نمایش داده شده در نمودار خود را با استفاده از فیلد تاریخ یا زمان در X-Axis با کلیک ماوس انتخاب می کنید. از این عملکرد نرم افزار داشبورد مدیریتی برای انتقال از نمای سالانه به ماهانه، هفتگی یا روزانه داده های خود بدون تغییر دوره زمانی نمایش داده شده در کل نرم افزار داشبورد مدیریتی خود استفاده کنید. این به ویژه مفید است اگر بخواهید فواصل زمانی نمودارهای منفرد را خیلی سریع تغییر دهید بدون اینکه روی دیگر تجسم داده ها در نرم افزار تجزیه و تحلیل نرم افزار داشبورد مدیریتی خود تأثیر بگذارد.

ما به ویژگی بزرگ ‌نمایی نمودار ادامه می ‌دهیم که چندین لایه از دانش را ارائه می ‌کند و به شما امکان می ‌دهد نمای 30000 فوتی از داده‌ های نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را ببینید یا در دقیقه بزرگ ‌نمایی کنید. این تابع به شما امکان می دهد با استفاده از هر فیلد تاریخ یا زمانی در X-Axis کوچکترین واحد زمان را برای نمودار نرم افزار داشبورد مدیریتی ها بررسی کنید. در نهایت، یک کلیک برای فیلتر به کاربران داشبورد نرم افزار داشبورد مدیریتی اجازه می دهد تا از ابعاد نمودارها و نمودارهای نرم افزار داشبورد مدیریتی به عنوان مقادیر فیلتر موقت استفاده کنند. این کار به آسانی کلیک کردن روی هر مجموعه داده در نمودارهای شماست. این اقدام به طور یکپارچه یک فیلتر سریع ایجاد می کند که روی داده های نرم افزار داشبورد مدیریتی شما اعمال می شود و بینش های جدیدی را در یک لحظه ارائه می دهد.

به طور کلی، این امکانات بی ‌شمار تعامل نرم ‌افزار کاربردی نرم افزار داشبورد مدیریتی مدرن است که به کاربران نرم افزار داشبورد مدیریتی انعطاف ‌پذیری لازم برای مشاهده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها از زوایای مختلف را می‌دهد. این نیز یکی از مزیت ‌های اصلی نسبت به راه ‌حل‌های ناکارآمد پاورپوینت یا اکسل است که به سادگی این نوع امکانات را نمی ‌دهند.

12. برگه های نرم افزار داشبورد مدیریتی / چرخش ها / گزینه های انیمیشن

برای ساختار دادن به داده های خود به ویژگی تب های نرم افزار داشبورد مدیریتی نیاز دارید. به عنوان مثال، می توانید یک نرم افزار داشبورد مدیریتی بازاریابی با برگه های SEO، Google Ads و رسانه های اجتماعی داشته باشید. این کارآمدتر از داشتن یک نرم افزار داشبورد مدیریتی برای هر کانال بازاریابی است و هضم آن راحت ‌تر از جمع کردن تمام تصاویر در یک نمای است. به این ترتیب، گزارش شما می تواند منسجم تر انجام شود.

به مثال دیگری برویم. تصور کنید که می‌ خواهید داده ‌های مرتبط را در چندین صفحه در سراسر دفترتان نمایش دهید تا کارمندان را مطلع و درگیر نگه دارید، یا سرمایه ‌گذارانی دارید که می ‌خواهند نرم افزار داشبورد مدیریتی شما روی یک صفحه نمایش بزرگ نمایش داده شود تا از آنها به عنوان ارائه استفاده کنید. نرم افزار داشبورد مدیریتی های تلویزیون به شما در انجام این کار کمک می کنند. با امکان نمایش نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود بر روی یک صفحه تلویزیون بزرگ، شفافیت، ارتباطات، تعامل و همکاری بهتری خواهید داشت. یک روش عالی برای ارائه این نرم افزار داشبورد مدیریتی استفاده از حالت تمام صفحه در ترکیب با عملکرد چرخش زبانه است. با اعمال این ویژگی، برگه های نرم افزار داشبورد مدیریتی شما در یک بازه زمانی مشخص به طور متناوب روی صفحه نمایش داده می شوند.

همچنین می توانید با افزودن انیمیشن های نمودار توجه کاربر را به خود جلب کنید. یک نرم افزار داشبورد مدیریتی شرکتی را انتخاب کنید که بسته به نمودارهای نمایش داده شده در نرم افزار داشبورد مدیریتی شما، انواع و سبک های متنوعی از انیمیشن را ارائه می دهد. هر زمان که یک برگه را باز می کنید یا نرم افزار داشبورد مدیریتی را تازه می کنید، انیمیشن باید فعال شود. با تعریف سرعت و نوع انیمیشن، می ‌توانید به راحتی نحوه عملکرد انیمیشن ‌ها را کنترل کنید و بر نمایش داده‌های خود تأثیر بگذارد. این به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را با داده ها درگیر نگه دارید و در عین حال جلسات و بحث های خود را تعاملی تر و کارآمدتر کنید.

13. ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی نرم افزار داشبورد مدیریتی

هوش مصنوعی در برنامه ‌های نرم افزار داشبورد مدیریتی و ابزارهای BI استفاده می ‌شود تا به خودکارسازی فرآیند نرم افزار داشبورد مدیریتی هایی کمک کند که شما را قادر می ‌سازد تا بینش‌های عملی جدیدی ایجاد کنید و در عین حال کار دستی را کاهش دهید. یکی از ویژگی‌های برجسته مرتبط با هوش مصنوعی در فناوری نرم افزار داشبورد مدیریتی ، دستیارهای هوش مصنوعی است که به گونه ‌ای ساخته شده‌اند که امکان پرسش مستقیم در رابط نرم افزار داشبورد مدیریتی را برای شما فراهم می‌ کنند و فرآیند تحلیل شما را کارآمدتر می ‌کنند. هنگامی که سؤالات خود را پرسیدید، دستیار هوشمند مجموعه مناسبی از نمودار نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را ایجاد می کند یا به سادگی به درخواست شما با داده های مورد نیاز پاسخ می دهد. این کار را با کمک پردازش زبان طبیعی انجام می دهد، یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی که می تواند زبان انسان را درک کند و بر اساس آن پاسخ های دقیقی ایجاد کند.

هشدارهای داده های هوشمند یکی دیگر از ویژگی های ضروری نرم افزار داشبورد مدیریتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که باید مراقب آن باشید. همانطور که گفته شد، این آلارم ها از شبکه های عصبی، تشخیص الگو و هشدارهای آستانه استفاده می کنند تا به محض رسیدن به هدف یا وقوع یک ناهنجاری تجاری، شما را مطلع کنند. شما حتی نیازی به حضور در دفتر یا رایانه خود ندارید، هشدارها را می توان از طریق تلفن دریافت کرد و در حال حرکت بررسی کرد. در عمل، این الگوریتم های هوشمند می توانند از آسیب های جدی به سادگی جلوگیری کنند زیرا حجم زیادی از داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را نمی توان به صورت دستی در مدت زمان کوتاهی پردازش کرد. آنها به شما کمک می کنند تا روند نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را شناسایی کنید، الگوها را مشخص کنید و استراحت کنید، زیرا نیازی به تجزیه و تحلیل یا مدیریت دستی داده ها، نرم افزار داشبورد مدیریتی ها و در نهایت کسب و کار خود ندارید. به این ویدیوی کوتاه یوتیوب نگاهی بیندازید تا چنین هشدارهایی را در عمل ببینید.

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا پتانسیل کسب و کار نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را توسعه دهید و به طور موثر بر داده های خود نظارت کنید، فرصت های بهبود را بیابید و در زمان و منابع گرانبها صرفه جویی کنید و در عین حال امکان خود تنظیمی فرآیندهای انتخابی و مورد نیاز خود را به دست آورید. به طور کلی، حتی هوش مصنوعی نرم افزار داشبورد مدیریتی ، یادگیری ماشینی و اصطلاحات مشابه در سال‌های اخیر به‌عنوان کلیدواژه ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند، که ممکن است در سال‌ های آینده نیز یک روند مداوم باشد.

14. تجزیه و تحلیل / پیش بینی نرم افزار داشبورد مدیریتی

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده نرم افزار داشبورد مدیریتی یکی از ویژگی هایی است که روز به روز در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در عملیات تجاری و توسعه بالقوه نرم افزار داشبورد مدیریتی است. راه حل های حرفه ای حاوی این ویژگی هستند زیرا این امکان را برای شرکت فراهم می کند تا از مدل های ریاضی پیشرفته برای پیش بینی اتفاقات بعدی استفاده کند و بهترین محیط تصمیم گیری مبتنی بر داده نرم افزار داشبورد مدیریتی را تضمین کند. با تجزیه و تحلیل ترکیبی از داده های تاریخی و فعلی، نرم افزار داشبورد مدیریتی می تواند به طور خودکار روندها و الگوها را بیابد و آنچه را که در آینده اتفاق می افتد محاسبه کند. این به سادگی با استفاده از یک موتور پیش‌بینی کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد پیش ‌بینی‌هایی را بر اساس نقاط داده گذشته اجرا کنید.

18 ویژگی برتر نرم افزار داشبورد مدیریتی برای سال 2023 قسمت دوم

- ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشگویانه نرم افزار داشبورد مدیریتی با استفاده آسان به محاسبه پیش بینی های قابل اعتماد کمک می کند -

به سادگی نقاط مورد نظر خود را وارد کنید، خروجی آینده را تعریف کنید، کیفیت مدل را تنظیم کنید (معمولاً 95٪) و ابزار به طور خودکار پیش بینی نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را محاسبه کرده و تغییرات شما را اعمال می کند. خروجی بصری نرم افزار داشبورد مدیریتی بدون نیاز به انجام دستی معادلات آماری و ریاضی پیشرفته به شما نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد. چنین قابلیت و رویکرد سلف سرویس واقعی، تجزیه و تحلیل پیش ‌بینی‌ کننده نرم افزار داشبورد مدیریتی پیچیده را حذف می ‌کند و به کاربر تجاری متوسط قدرت تجزیه و تحلیل و تجسم آینده و تصمیم ‌گیری آگاهانه نرم افزار داشبورد مدیریتی را در سطحی می‌دهد که تا کنون امکان‌ پذیر نبود.

در میان ویژگی های ارزشمند ارائه شده در این پست، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده نرم افزار داشبورد مدیریتی می تواند بزرگترین مزیت رقابتی را برای یک سازمان فراهم کند. داشتن پیش بینی های دقیق از آینده نرم افزار داشبورد مدیریتی در دستان شما، نه تنها می تواند به تصمیم گیری آگاهانه بر اساس نتایج بالقوه کمک کند، بلکه می تواند به شما کمک کند تا مشکلات احتمالی نرم افزار داشبورد مدیریتی را شناسایی کرده و قبل از اینکه بر تجارت تأثیر بگذارد، با آنها مقابله کنید.

15. تکثیر و مهاجرت نرم افزار داشبورد مدیریتی

برای استفاده کامل از یک نرم افزار داشبورد مدیریتی مدیریت کسب و کار، باید امکان کپی و انتقال نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود را در نظر بگیرید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را به یک منبع داده جدید و متفاوت متصل کنید و فرآیند تجزیه و تحلیل سریع تری ایجاد کنید. مواردی وجود دارد که نمی خواهید منبع داده فعلی یا قدیمی را به روز کنید زیرا می خواهید به تجزیه و تحلیل قبلی خود دسترسی داشته باشید و نرم افزار داشبورد مدیریتی را با داده های قبلی نگه دارید. در این صورت، به روز رسانی منبع داده فعلی به سادگی یک گزینه نیست. برای صرفه جویی در زمان، می توانید منبع داده جدید را متصل کنید و نرم افزار داشبورد مدیریتی موجود را انتقال دهید/ کپی کنید. به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود نرم افزار داشبورد مدیریتی موجود را بازسازی کنید، بلکه برعکس، به سادگی از آن با تجزیه و تحلیل جدید خود استفاده کنید.

در اصل، با مهاجرت و کپی کردن یک نرم افزار داشبورد مدیریتی ، شما این امکان را خواهید داشت که تجزیه و تحلیل فعلی را حفظ کنید، آن را با یک نرم افزار داشبورد مدیریتی جدید ترکیب کنید، و نرم افزار داشبورد مدیریتی جامع تری بسازید، بدون اینکه نیازی به از دست دادن هیچ یک از اطلاعات فعلی باشد، اما در برعکس، اضافه کردن بیشتر از آن. این ویژگی نرم افزار داشبورد مدیریتی داده زمانی حیاتی است که نمی ‌خواهید زمان بیشتری را برای بازسازی تصاویر خود تلف کنید، بلکه به سادگی آن‌ها را کپی کرده و در نرم افزار داشبورد مدیریتی جدید خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که بیشتر این تجزیه و تحلیل در صورتی امکان پذیر است که منبع داده نرم افزار داشبورد مدیریتی جدید شما دقیقاً همان ساختار قبلی را داشته باشد.

16. گزینه های اشتراک گذاری چندگانه نرم افزار داشبورد مدیریتی

18 ویژگی برتر نرم افزار داشبورد مدیریتی برای سال 2023 قسمت دوم

البته، به اشتراک گذاری نرم افزار داشبورد مدیریتی خود بسیار مهم است، به خصوص اگر نیاز دارید اطلاعات به روز را به سرعت و دقیق ارائه دهید. گزینه ‌های اشتراک‌ گذاری استاندارد شامل صادرات دستی و گزارش‌های ایمیل هستند که قابل تنظیم نیستند، اما گزینه‌ های اضافی و بسیار مفیدی مانند گزارش‌های ایمیل قابل تنظیم برای هر گیرنده یا گروه وجود دارد. این به شما امکان می دهد یک نرم افزار داشبورد مدیریتی سفارشی تنظیم کنید تا به یک گیرنده خاص با اطلاعات و فیلترهای انتخاب شده ارسال شود، به عنوان مثال، اگر می خواهید گزارشی را فقط با داده های دو هفته گذشته به مدیران فروش منطقه تحویل دهید. یک نرم افزار داشبورد مدیریتی گزارش ‌دهی مدرن به شما امکان می‌دهد به راحتی گیرندگان خود را انتخاب کنید و گزارش‌های خودکار را بر اساس مقادیر فیلترهای مشخص شده در هر بازه زمانی که نیاز دارید، روزانه، هفتگی یا ماهانه ارائه دهید. به این ترتیب، نیازی نیست برای هر تیم یا مجموعه داده ای که مدیریت می کنید، داده ها را به صورت دستی صادر کنید.

گزینه‌های راحت دیگر شامل اشتراک‌گذاری مستقیم نرم افزار داشبورد مدیریتی زنده از طریق یک URL عمومی است که می ‌تواند برای ایمنی بیشتر با رمز عبور محافظت شود یا با استفاده از یک پلتفرم بیننده ایمن که در آن نرم افزار داشبورد مدیریتی را با فعال کردن فقط حقوق مشاهده به اشتراک می ‌گذارید. این بدان معنی است که می توانید نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود را با سطح تعاملی که می خواهید خوانندگان یا همکاران شما دریافت کنند به اشتراک بگذارید. نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را می توان با یک ویژگی ساده فقط خواندنی به اشتراک گذاشت که به آنها امکان می دهد فقط داده های روی نرم افزار داشبورد مدیریتی را بدون هیچ گونه تعاملی ببینند، یا مجوزها و فیلترهای مشخص شده را اعمال کنند تا به آنها استقلال داده شود تا به تنهایی و بدون هیچ تغییری در داده ها کاوش کنند. به آن علاوه بر این، باید بتوانید نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود را از فرمت دسکتاپ خارج کرده و از طریق یک برنامه تلفن همراه به اشتراک بگذارید، به این ترتیب مطمئن می شوید که همه ذینفعان به داده ها در حال حرکت از تلفن هوشمند یا تبلت دسترسی دارند.

اما این همه ماجرا نیست؛ در حالی که نرم افزار داشبورد مدیریتی ها زمانی که زنده و تعاملی هستند بسیار قدرتمند هستند، گاهی اوقات باید آنها را چاپ کنید. ویژگی چاپ کرانه ها به شما کمک می کند داشبورد خود را با فرمت صادراتی تراز کنید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که نرم افزار داشبورد مدیریتی های شما به فرمت PDF یا PNG منظم بدون شکستن نمودار یا نمودار صادر می‌شوند و ارائه‌های اتاق هیئت مدیره را حتی آسان ‌تر می ‌کند.

17. گزینه های جا سازی نرم افزار داشبورد مدیریتی

برای به دست آوردن تجربه کامل تحلیلی در محیط‌های آشنا، ابزار نرم افزار داشبورد مدیریتی که انتخاب می ‌کنید باید راهی سریع و بدون دردسر برای جاسازی نرم افزار داشبورد مدیریتی ها در برنامه، اینترانت یا وب‌ سایت خود ارائه دهد. به این ترتیب، شما تمام ویژگی ‌های فوق‌الذکر مانند گزینه‌ های تعاملی، فیلترها، صادرات و موارد دیگر را بدون هزینه‌ای برای توسعه نرم ‌افزار نرم افزار داشبورد مدیریتی خود دریافت می ‌کنید. این به ایجاد یک فرهنگ کسب و کار مبتنی بر داده کمک می کند و به کارمندان اجازه می دهد به داده های مربوطه در نقاط تماس داخلی شناخته شده دسترسی داشته باشند و در عین حال رضایت کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی را در سیستم های موجود شما افزایش می دهد. جاسازی نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود در پورتال های خارجی به اطلاع سهامداران، شرکا، سرمایه گذاران و مشتریان کمک می کند و روابط حیاتی شما را تقویت می کند. علاوه بر این، می‌ توانید با دریافت هزینه از مشتریان نرم افزار داشبورد مدیریتی خود برای ویژگی‌های جدید تجزیه و تحلیل پیشرفته، جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنید.

اگر در مورد این فرآیند نگرانی‌های ایمنی دارید، ویژگی جاسازی امکان محدود کردن دسترسی به داده‌ نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را نیز ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که می توانید محتوای خاص کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی را به راحتی در تمام نرم افزار داشبورد مدیریتی های تعبیه شده خود ارائه دهید. مقادیر فیلتر را به کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی اختصاص دهید، با فیلترهای پس زمینه پنهان کار کنید، و انعطاف پذیری برای ارائه یک نرم افزار داشبورد مدیریتی سفارشی با توجه به نیازهای مشتری یا کارمند خود داشته باشید.

فناوری‌های جاسازی با ویژگی برچسب‌ گذاری سفید بهبود می ‌یابند که به شما امکان می ‌دهد نرم افزار داشبورد مدیریتی شرکت خود را مطابق با آرم، طرح رنگ، فونت یا هر عنصر هویت بصری دیگری از برند یا مشتری خود سفارشی کنید. این باعث می شود محصول شما حرفه ای تر و همچنین منسجم تر به نظر برسد. طراحی آشنا به کارمندان یا مشتریان کمک می کند تا با داده ها درگیر شوند و قابلیت استفاده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها را افزایش دهند.

18. گزینه های ترجمه نرم افزار داشبورد مدیریتی

در دسترس قرار دادن داده‌ها و کارآمدتر کردن فرآیند نرم افزار داشبورد مدیریتی ها، هدف اصلی هر ابزار نرم افزار داشبورد مدیریتی است. گزینه های ترجمه به شما این شانس را می دهد که به جای ایجاد نرم افزار داشبورد مدیریتی متفاوت برای هر زبانی که نیاز دارید، یک نرم افزار داشبورد مدیریتی را به چندین زبان تنظیم کنید. کار مشترک بزرگتر از همیشه می شود. با توجه به همه ‌گیری، کسب ‌وکارهای بیشتری دریافته ‌اند که کار با شرکت‌هایی از سراسر جهان دیگر یک کار غیرممکن نیست و زبان به لطف این نوع ویژگی مانعی ندارد.

نرم افزار داشبورد مدیریتی مانند datapine یک لایه ترجمه ارائه می ‌دهد که به مدیران اجازه می ‌دهد هر عنصر مرتبط با متن را در نرم افزار داشبورد مدیریتی مانند برچسب‌ها روی نمودارها، فیلترها یا جعبه‌های متنی به هر زبان موجود در سیستم نرم افزار داشبورد مدیریتی مانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی تنظیم کنند. ، روسی، ایتالیایی، سوئدی، اسلواکی، چکی، کرواتی یا دانمارکی. به این ترتیب، می‌توانید از حجم زیادی کار دستی برای ایجاد نرم افزار داشبورد مدیریتی متفاوت برای هر زبان مورد نیاز خودداری کنید و در عین حال خدمات برجسته ‌ای را به سهامداران خارجی ارائه دهید.

4) چگونه بهترین نرم افزار داشبورد مدیریتی را انتخاب کنیم؟

همانطور که در طول این پست یاد گرفتید، طیف گسترده ای از ویژگی ها وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نرم افزار داشبورد مدیریتی دیجیتال بهترین نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند، به دنبال آنها باشید. در حال حاضر، در حالی که این عملکرد نرم افزار داشبورد مدیریتی ها کلید ساخت ابزاری هستند که ارزش پول و تلاش را داشته باشد، عناصر دیگری وجود دارد که باید قبل از فرو رفتن در یک راه حل در نظر بگیرید. این عناصر جنبه های سازمانی و همچنین امنیت و قابلیت استفاده را در نظر می گیرند. بیایید به 5 روش برتر بپردازیم که شما را در انتخاب بهترین نرم افزار داشبورد مدیریتی راهنمایی می کند.

نیازهای خاص کسب و کار نرم افزار داشبورد مدیریتی را در نظر بگیرید: درست مانند هر فرآیند نرم افزار داشبورد مدیریتی تجاری یا سرمایه گذاری دیگری، اولین قدم این است که بنشینید و نیازهایی را که می خواهید پوشش دهید و همچنین هر نیاز یا انتظاراتی را که از استفاده از این راه حل ها دارید تعریف کنید. برخی از مشاغل کوچکتر ممکن است به راه حلی نیاز داشته باشند که عملکردهای اساسی نرم افزار داشبورد مدیریتی را برای یک تیم کوچک ارائه دهد، در حالی که شرکت های بزرگ ممکن است به حوزه وسیع تری برای پوشش بخش ها و مناطق مختلف نیاز داشته باشند. سازمان ‌هایی که قبل از سرمایه‌ گذاری نرم افزار داشبورد مدیریتی در این نوع راه‌ حل‌ ها نیازهای خود را ارزیابی نمی‌ کنند، با اشتراک در بسته ‌هایی که ممکن است برای آنچه واقعاً نیاز دارند، خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، خطر از دست دادن پول و زمان را دارند. به همین دلیل، نشست با تصمیم گیرندگان نرم افزار داشبورد مدیریتی مربوطه و ساختن یک نقشه راه، راه کلیدی برای شروع است.

ارزیابی رابط کاربری نرم افزار داشبورد مدیریتی: پس از تعریف نیازهای کلیدی سازمانی، بررسی رابط کاربری نرم افزار داشبورد مدیریتی ابزاری که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. باز هم، برای این بخش، مهم است که در مورد کاربرد این نرم افزار داشبورد مدیریتی فکر کنید. خواهد داشت. آیا فقط توسط بخش فناوری اطلاعات استفاده می شود یا انتظار دارید که همه کارمندان نرم افزار داشبورد مدیریتی را در وظایف عادی خود ادغام کنند؟ اگر گزینه دوم را می خواهید، رابط کاربری از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل به میان می آید، کارمندان غیر فنی اغلب احساس ترس یا ترس می کنند تا به ابزارها و فرآیندهای نرم افزار داشبورد مدیریتی مربوط به آن شیرجه بزنند. به همین دلیل، سیستم نرم افزار داشبورد مدیریتی که انتخاب می ‌کنید باید یک رابط کاربرپسند نرم افزار داشبورد مدیریتی داشته باشد که تولید تصاویری خیره‌کننده را برای هر کاربری با تلاش کمی آسان ‌تر می ‌کند.

ویژگی‌های همکاری نرم افزار داشبورد مدیریتی: در شرایط امروزی، همکاری آنلاین برای سازمان ‌هایی که می‌ خواهند رقابتی باقی بمانند به اولویت تبدیل شده است. با تبدیل شدن کار از راه دور پس از شیوع بیماری همه گیر نرم افزار داشبورد مدیریتی ، در نظر گرفتن ویژگی های همکاری هنگام انتخاب نرم افزار داشبورد مدیریتی می تواند تجربه کاربر نرم افزار داشبورد مدیریتی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برخی از عناصری که همکاری را ممکن می ‌سازد عبارتند از امکان دسترسی و اشتراک ‌گذاری داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌ها به روشی آسان و سریع، و همچنین تولید خودکار نرم افزار داشبورد مدیریتی ها برای پشتیبانی از بحث‌ها و جلسات تیمی و غیره. با رفتن یک قدم جلوتر، datapine گزینه‌های ترجمه را نیز ارائه می‌کند تا تیم‌های کشورهای مختلف بتوانند اطلاعات موجود در نرم افزار داشبورد مدیریتی را حتی اگر به یک زبان صحبت نمی‌ کنند، درک کنند.

انعطاف ‌پذیری نرم افزار داشبورد مدیریتی: ما در دنیایی زندگی می ‌کنیم که سرعت بالایی دارد و به کسب ‌وکارها نیاز دارد که بتوانند به سرعت با شرایط متغیر بازار سازگار شوند. از این نظر، ابزاری که تصمیم به سرمایه ‌گذاری در آن دارید باید سطحی از انعطاف ‌پذیری نرم افزار داشبورد مدیریتی را ارائه دهد که به شما امکان می ‌دهد به محض وقوع هر چالش و فرصتی، در صدر قرار بگیرید. به عنوان مثال، یک ابزار نرم افزار داشبورد مدیریتی خوب باید امکان ادغام با راه حل های دیگر را برای یک فرآیند تحلیلی یکپارچه ارائه دهد. همراه با آن، دسترسی به داده نرم افزار داشبورد مدیریتی های خود از چندین دستگاه بدون توجه به مکان، عملکرد دیگری است که به شما امکان می دهد هر زمان که ممکن است به داده های خود نیاز داشته باشید کنترل داشته باشید. چیزی که با ابزار دسکتاپ سنتی امکان پذیر نیست.

امنیت داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها: مسلماً یکی از مهم ترین جنبه هایی که قبل از انتخاب ابزار مناسب باید در نظر گرفته شود، امنیت نرم افزار داشبورد مدیریتی است. هرچه کسب ‌وکارهای بیشتری در حال گذار به دیجیتال هستند، خطرات حملات سایبری پنهان ‌تر می ‌شود. در سال‌های اخیر، شاهد افزایش این نوع حملات بوده‌ایم که می‌ت واند به میزان قابل توجهی به اعتبار یک شرکت و همچنین سلامت مالی آن آسیب برساند. از این نظر، اطمینان از محافظت از داده‌های نرم افزار داشبورد مدیریتی تجاری حساس شما در هر زمان نه تنها به دلایلی که ذکر کردیم، بلکه به این دلیل که مقررات امنیتی سخت ‌تر می‌شوند و کسب‌ وکارهایی که مطابقت ندارند می‌توانند با عواقب قانونی مواجه شوند، اهمیت زیادی دارد.

5) چالش ها و اشتباهات ابزار نرم افزار داشبورد مدیریتی که باید از آنها اجتناب کنید

هنگامی که راه حل مناسب را با پیروی از بهترین روش هایی که در بالا ذکر کردیم، انتخاب کردید، تقریباً در حال شروع به استفاده از مزایای نرم افزار داشبورد مدیریتی مدرن هستید. برای کمک به شما برای استفاده حداکثری از این فرآیند نرم افزار داشبورد مدیریتی ، ما برخی از چالش‌ها یا اشتباهات مشترکی را که سازمان‌ها هنگام اجرای این راه‌حل‌ها با آن‌ها مواجه می ‌شوند، فهرست کرده‌ایم و اینکه چگونه می‌توانید برای آنها آماده باشید.

کیفیت داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌ها: بسیاری از سازمان‌هایی که در مراحل اولیه اتخاذ شیوه‌ها و ابزارهای تحلیلی نرم افزار داشبورد مدیریتی هستند، این اشتباه را مرتکب می‌ شوند که فقط داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ‌های خام را جمع ‌آوری کرده و از آن برای تجزیه و تحلیل استفاده می ‌کنند. تجسم این داده های با کیفیت بد در نرم افزار داشبورد مدیریتی و استفاده از آن برای اطلاع رسانی تصمیمات استراتژیک می تواند به طور قابل توجهی به کسب و کار شما آسیب برساند. در واقع، داده‌های بی کیفیت سالانه میلیون‌ها دلار برای کسب‌ وکارها در صنایع مختلف هزینه دارد. برای جلوگیری از این اتفاق، یک سیستم مدیریت کیفیت داده نرم افزار داشبورد مدیریتی را اجرا کنید تا مطمئن شوید همه چیز برای استخراج بینش سالم از نرم افزار داشبورد مدیریتی شما تنظیم شده است.

سواد داده نرم افزار داشبورد مدیریتی: سواد داده یکی دیگر از چالش های بزرگی است که سازمان ها در طول فرآیند پیاده سازی تجزیه و تحلیل و نرم افزار داشبورد مدیریتی در عملیات روزانه خود با آن مواجه هستند. اساساً این مفهوم به توانایی افراد در خواندن، درک، ایجاد و برقراری ارتباط با داده ها اشاره دارد. با توجه به اینکه تمام وظایف مربوط به داده نرم افزار داشبورد مدیریتی ها برای چندین دهه به بخش فناوری اطلاعات محول شده است، ارزیابی سطح سواد همه کارکنان نرم افزار داشبورد مدیریتی برای موفقیت اساسی است. بسیاری از سازمان‌ ها در تلاش‌ های تحلیلی خود شکست می‌ خورند، زیرا نیروی کار آن‌ها آمادگی وارد کردن این شیوه‌ها را در عملیات خود ندارند، بنابراین ارزیابی آن از قبل و ارائه کمک به کسانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

پذیرش کامل سازمانی نرم افزار داشبورد مدیریتی: با توجه به همین نکته، اطمینان از اینکه کل سازمان درگیر فرآیند نرم افزار داشبورد مدیریتی است، اغلب یک چالش است. هنگام پیاده‌ سازی یک راه‌ حل نرم افزار داشبورد مدیریتی در کسب‌ وکارتان، مطمئن شوید که هر عضو تیم از هر منطقه درگیر این فرآیند است و نرم افزار داشبورد مدیریتی خود را تولید می ‌کند. این منجر به اجرای یک فرهنگ مبتنی بر داده در سازمان خواهد شد که در آن هر بازیگر مربوطه در جهت اهداف یکسانی کار خواهد کرد. این شرکت را در درازمدت بسیار سازنده تر و موفق تر می کند.

پیروی نکردن از بهترین شیوه‌های طراحی نرم افزار داشبورد مدیریتی: کمی دورتر از جنبه پذیرش، اشتباه رایجی که بسیاری از شرکت‌ ها در هر اندازه در تولید نرم افزار داشبورد مدیریتی مرتکب می‌شوند، پیروی نکردن از بهترین شیوه‌ های طراحی وب سایت است. در حالی که بیشتر راه‌ حل‌های موجود در بازار سلف سرویس هستند و به تلاش کمی برای تولید تجسم داده‌ های خیره‌ کننده نیاز دارند، هنوز قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد تا از این ابزارهای تحلیلی حداکثر نرم افزار داشبورد مدیریتی استفاده را ببرید. برخی از این قوانین شامل استفاده نکردن از رنگ‌های زیاد یا اضافه نکردن تصاویر زیاد به یک نرم افزار داشبورد مدیریتی است، زیرا درک داده‌ های موجود در آن را سخت ‌تر می‌ کند. برای بررسی کامل موضوع می توانید به راهنمای ما در مورد بهترین شیوه های طراحی نرم افزار داشبورد مدیریتی نگاهی بیندازید.

خلاصه و گام های بعدی که باید بردارید

با قرار دادن داده‌ها در دست همه کارمندان، به هر بخش این امکان را می‌دهید که در قبال تعدادشان پاسخگو باشد و بفهمد که چگونه با جهت گیری استراتژیک شرکت هماهنگ هستند. با کمک نرم افزار داشبورد مدیریتی حرفه ای، دنیای تجزیه و تحلیل کسب و کار را با اجازه دادن به همه افراد شرکت خود به بینش های مرتبط و ایجاد یک فرهنگ مبتنی بر داده باز خواهید کرد.

به همین دلیل است که ما این لیست را ایجاد کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم تحقیقات را تا حد امکان عینی نگه داریم، همچنین ویژگی‌هایی که توسط بزرگترین صفحات بررسی نرم افزار داشبورد مدیریتی مانند Capterra، G2Crowd، FinancesOnline و غیره شناسایی شده‌اند. مهم نیست که به یک نرم افزار داشبورد مدیریتی کسب ‌وکار کوچک نیاز دارید یا بزرگ. راه حل های سازمانی به عنوان یک شریک عالی در مدیریت داده های بصری و ایجاد نرم افزار داشبورد مدیریتی ، اگر می خواهید در محیط رقابتی امروز پیشرفت کنید، این ویژگی ها ضروری است.

در datapine ، ما نرم افزار داشبورد مدیریتی بصری، خودکار، هوشمند و مقرون به صرفه ای را توسعه داده ایم که اکثر این ویژگی ها را پوشش می دهد و شما به راحتی می توانید نرم افزار داشبورد مدیریتی ما را به صورت رایگان تست کنید. امروز دیتاپاین را برای یک دوره آزمایشی 14 روزه امتحان کنید و فردا پاداش های بزرگی به دست آورید!