داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن


داشبورد مدیریتی برای زمینه های مختلف تجاری و بخش های مختلف شرکت ها مناسب است. داشبورد مدیریتی در قالب نمودارها و اعدادی که به راحتی قابل خواندن هستند، همه شاخص های عملکرد کلیدی کسب و کار (KPI) را در داشبورد مدیریتی های مربوطه نمایش می دهد.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

داشبورد مدیریتی چیست؟

به طور کلی، داشبورد مدیریتی برای کارکنان داخلی شرکت ها باز است. بنابراین، همه می توانند تمام اهداف، شاخص ها، آیتم های اقدام و KPI ها را ببینند. داشبورد مدیریتی به ردیابی پیشرفت و موفقیت شاخص ‌های تجاری شرکت کمک می‌ کند و تصمیم‌ گیرندگان را قادر می‌ سازد تا تصمیمات مبتنی بر داده داشبورد مدیریتی ‌ها را درباره اهداف تجاری آینده بگیرند. علاوه بر این، داشبورد مدیریتی تجزیه و تحلیل داده های مدیریتی پویا را برای نظارت فراهم می کند.

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

طراحی داشبورد مدیریتی

عناص داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی برای کمک به شرکت ها در تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری به روشی مختصر طراحی شده است. برای دستیابی به این هدف، عناصر طراحی یک داشبورد مدیریتی موفق به شرح زیر است.

رابط کاربری شفاف و زیبا داشبورد مدیریتی: رابط های ساده و زیبا نه تنها می توانند به کارکنان داشبورد مدیریتی کمک کنند که کمترین زمان و تلاش را برای یافتن داده های کلیدی صرف کنند، بلکه به کارمندان نیز با انگیزه کمک می کند.

داده های دقیق داشبورد مدیریتی: داده ها و اطلاعات دقیق اساس همه تصمیم گیری ها و مبنای مهمی برای قضاوت شرکت هستند. معیارهای مناسب داشبورد مدیریتی: حوزه های مختلف کسب و کار از معیارهای کاری متفاوت برای اندازه گیری استفاده می کنند. بنابراین، داشبورد مدیریتی باید در صورت نیاز از معیارهای مناسب استفاده کند.

ترکیب نمودارها و اعداد داشبورد مدیریتی: ترکیب نمودارها و اعداد از یک طرف به ساده و شهودی بودن رابط کمک می کند و از طرف دیگر باعث علاقه مندی کارمندان به مطالعه می شود. به روز رسانی پویا داشبورد مدیریتی: دنیای تجارت به سرعت در حال تغییر است. بنابراین، به روز رسانی داده ها در زمان واقعی برای تصمیم گیری های تجاری بسیار مهم است.

قالب داشبورد مدیریتی

قالب داشبورد مدیریتی های معرفی شده در مقاله همه محصولات فوق العاده ای هستند که توسط FineReport ارائه شده اند. اگر نمی ‌دانید که FineReport چگونه به کسب‌ وکار شما در موقعیت ‌های خاص کمک می ‌کند، خوش آمدید برای دستیابی به مشاوره یک به یک قرار ملاقات بگذارید.

مدیریت فروش داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

داشبورد مدیریتی تجزیه و تحلیل فروش می تواند برای مدیریت فروش مفید باشد. با کمک داشبورد مدیریتی، تیم‌ های فروش می ‌توانند به ‌طور خودکار گزارش‌ های فروش را تولید کنند و بینش تجاری کسب کنند. برای ارائه پشتیبانی از مدیریت فروش داشبورد مدیریتی ، اهداف تعیین شده شرکت را با وضعیت تکمیل شده واقعی مقایسه کنید./p>

مدیریت هزینه داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

داشبورد مدیریتی هزینه می تواند به حل مشکل تاخیر در تدوین استراتژی های هزینه در فرآیند عملیات تجاری داشبورد مدیریتی کمک کند. با استفاده از این داشبورد مدیریتی ، کاربران می ‌توانند به ‌روزرسانی ‌های بی ‌درنگ داده ‌های هزینه پویا را از طریق گزارش داده داشبورد مدیریتی ‌ها متوجه شوند و می توانند توزیع هزینه را ببینند.

داشبورد مدیریتی پول نقد

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

داشبورد مدیریتی پول می تواند به شما در درک وضعیت نقدینگی کسب و کارتان در یک نگاه کمک کند. از طریق تجزیه و تحلیل و اندازه گیری شاخص های مهم، داشبورد مدیریتی پول نقد برای شرکت ها مفید است.

به جز داشبورد مدیریتی در زمینه های تجاری، داشبورد مدیریتی می تواند در زمینه های دیگر نیز اعمال شود. موارد زیر شامل نمونه های عینی است.

سیستم نظارت هوشمند حمل و نقل داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

سیستم نظارت هوشمند حمل و نقل به داشبورد مدیریتی ترافیک کمک می کند. با استفاده از این داشبورد مدیریتی می توانید شرایط ترافیک جاده را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. با رعایت سرعت جاده و ازدحام در زمان واقعی، بخش حمل و نقل می تواند به سرعت برای جلوگیری از ازدحام ترافیک اقدام کند.

استفاده از IOT پارکینگ

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

داشبورد مدیریتی استفاده از پارکینگ می تواند داده های اپراتور پارکینگ، مانند تعداد پارکینگ و تعداد وسایل نقلیه خالی را تجسم کند. و سپس می تواند تجزیه و تحلیل اطلاعات مدیریت پارکینگ را برای داشبورد مدیریتی بیشتر درک کند.

ابزار داشبورد مدیریتی

ابزارهای داشبورد مدیریتی بیشتر و بیشتر برای کمک به مدیریت در حال ظهور هستند. FineReport قطعا یکی از بهترین هاست.

مورد درخواست

گروه BBK، یک گروه سازمانی در مقیاس بزرگ در چین، برندهای مشهور جهانی مانند OPPO، vivo و OnePlus را ایجاد کرده است. گروه BBK از FineReport برای در نظر گرفتن جامع زمان، آب و هوا، فصل، دما، جریان تاریخی مسافران، منطقه عملیاتی فروشگاه و سایر شاخص ‌ها استفاده می ‌کند. علاوه بر این، از پردازش اسکریپت پایتون برای پیش ‌بینی جریان مسافران فروشگاه استفاده می ‌کند. این روش دقت پیش‌ بینی جریان مسافر فروشگاه را به 95% ارتقا داده است تا داشبورد مدیریتی مؤثر مشتریان را محقق سازد.

داشبورد مدیریتی: دستیار جدید مدیریت مدرن

نتیجه

داشبورد مدیریتی می تواند دستیار جدید مفید شما برای زنده ماندن یا حتی رهبر دنیای تجارت باشد. FineReport می تواند دستیار فوق العاده شما در داشبورد مدیریتی مدرن باشد. چرا روی دکمه کلیک نمی کنید تا سعی کنید FineReport را در داشبورد مدیریتی خود اعمال کنید؟