برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟ تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا

برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟ تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا


شرکت ‌ها از زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی آنلاین برای خودکارسازی وظایف زمان ‌بندی استفاده می ‌کنند. از این سیستم می توان برای تنظیم جلسات و نرم افزار نوبت دهی ها استفاده کرد.

جهت مشاهده ویژگی های نرم افزار نوبت دهی کلیک کنید

ویژگی های برتری که می توانید در چنین راه حل هایی انتظار داشته باشید عبارتند از:

  • یادآوری نرم افزار نوبت دهی
  • مدیریت کارمند و مشتری
  • ادغام تقویم
  • فرایند پرداخت
  • پردازش درآمد
  • سازگاری با موبایل
  • همچنین می توانید از این نرم افزار نوبت دهی برای به روز رسانی وظایف زمان بندی و بهبود کارایی شرکت خود استفاده کنید.

هر دو پلتفرم برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی مبتنی بر دسکتاپ و مبتنی بر وب سایت عبارتند از:

  • ادغام با داده های کارکنان و مشتریان
  • سیستم تقویم متصل به پایگاه داده اصلی
  • امکان ارزیابی داده های تقویم

روش مجوزها

مدیریت نرم افزار نوبت دهی مشتری (CAM) یک نوع پیشرفته از برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی است که توسط شرکت های بزرگ با نیروی کار سیار استفاده می شود. عملکرد اصلی آن برنامه ریزی و مسیریابی خودکار نرم افزار نوبت دهی های خدمات خانگی است.

این مقاله قصد دارد به این سوال پاسخ دهد که نرم افزار نوبت دهی چیست؟ فراتر از تعریف ساده زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی، ما به شما کمک می ‌کنیم تا هدف آن را در مدیریت کسب ‌وکار خود درک کنید و پس از شروع به جستجوی سیستم ایده ‌آل خود، گزینه ‌های خود را فهرست کنید.

نمونه هایی از برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟

1. Acuity Scheduling – Acuity Scheduling یک نرم افزار نوبت دهی است که بسیاری از ویژگی های قوی را از طریق رابط کاربر پسند خود ارائه می دهد.

با پلتفرم Acuity، تنظیم در دسترس بودن شما آسان است، حتی اگر ساعات کاری نامنظم داشته باشید. شما می توانید از انواع مختلف نرم افزار نوبت دهی ها انتخاب کنید و برای هر کارمند یا محل کسب و کار تقویم جداگانه ایجاد کنید. این ویژگی ‌ها به سازمان ‌دهی برنامه‌ تان کمک م ی‌کنند تا هزینه‌ های خطاهایی مانند نرم افزار نوبت دهی دوبار رزرو شده را کاهش دهید.

برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟ تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا

هنگامی که در دسترس بودن شما تنظیم شد، مشتریان می توانند بدون تماس یا ارسال ایمیل، در دسترس بودن شما را در زمان واقعی مشاهده کنند. مشتریان شما حتی می توانند مستقیماً از وب سایت یا نمایه رسانه های اجتماعی کسب و کار شما یا نرم افزار نوبت دهی بگذارند. این پلتفرم شما را از هر نرم افزار نوبت دهی مطلع می کند و در صورت نیاز به طور مداوم تقویم شما را به روز می کند. حتی می توانید برنامه خود را از طریق تلفن همراه خود بررسی کنید. به این ترتیب، هیچ نرم افزار نوبت دهی را از دست نمی دهید و می توانید روابط خود را با مشتریان بهبود بخشید.

Acuity همچنین به شما کمک می کند تا کمپین های فروش و بازاریابی خود را بهبود بخشید. شما می توانید نام تجاری خود را در یاد آوری ها، تأییدیه ها و ارتباطات بعدی به مشتریان نرم افزار نوبت دهی خود دهید. این سطح از شخصی ‌سازی تضمین می‌ کند که وقتی مشتریان شما از طریق قیف فروش حرکت می ‌کنند، کسب ‌وکار شما سرلوحه کارتان باشد.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

برای راحت ‌تر کردن تراکنش ‌ها، این پلتفرم می‌ت واند با راه ‌حل‌ های پرداخت آنلاین نیز ادغام شود. به این ترتیب، مشتریان شما می توانند بلافاصله پس از تعیین وقت، پرداخت را انجام دهند.

همه این ویژگی‌ ها، به علاوه ادغام با برنامه ‌های تقویم و نرم‌ افزارهای ارتباطات و حسابداری، Acuity Scheduling را به ابزاری قدرتمند برای هر کسب‌ وکاری تبدیل می ‌کند.

2. Calendly - Calendly یک نرم افزار نوبت دهی ساده، با کاربری آسان و در عین حال قدرتمند است که هدف آن صرفه جویی در زمان، تسریع فروش و بهبود کیفیت خدمات است.

این روش قدیمی استفاده از برچسب های ایمیل و تلفن برای برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی ها، تماس ها، مصاحبه ها، دموها و موارد دیگر را حذف می کند. این به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که فوراً با نرم افزار نوبت دهی ارتباط برقرار کنند و تضمین می کند که کارکنان آنها را در تگ های تلفن و ایمیل گم نمی کنند.

به سادگی و زیبایی کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اولویت دسترسی خود را تنظیم کنید، پیوند را با مشتریان، همکاران و غیره به اشتراک بگذارید و به آنها اجازه دهید زمانی را برای رویداد انتخاب کنند که به طور خودکار به تقویم شما اضافه می شود.

در مقایسه با راه‌ حل ‌های سنتی زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی، کارآمدتر و ساده ‌تر است و تنظیم، استفاده و مدیریت زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی ها و موارد دیگر را برای کاربران آسان ‌تر می ‌کند.

برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟ تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا

3. Checkfront - Checkfront یک راه حل رزرو آنلاین و مدیریت مشتری و یک جایگزین عالی Calendly است. این ابزار با بسیاری از ابزارهای مفید ارائه می شود و همچنین از ادغام با بسیاری از خدمات آنلاین محبوب پشتیبانی می کند تا رزرو و رزرو سریع و بدون دردسر انجام شود.

برای تسهیل مدیریت برای شما، Checkfront همچنین پردازش پرداخت را تسهیل می ‌کند و مطمئن می‌ شود که ابزارهای تحلیلی لازم را برای بهترین استفاده از داده‌های خود در اختیار دارید.

Checkfront اولین بار در سال 2009 به عنوان یک برنامه کاربردی با هدف ادغام آسان وب سایت ها و خدمات مربوطه و تسهیل فرآیند رزرو، رزرو و پرداخت برای خریداران آنلاین راه اندازی شد.

این اپلیکیشن در کمترین زمان پاسخ مثبت زیادی دریافت کرد و اپلیکیشنی که توسط دو نفر تاسیس شده بود به شرکتی تبدیل شد که به طور مداوم اپلیکیشن را به یک سیستم مدیریت رزرو و پرداخت کامل نرم افزار مدیریتی تبدیل کرد.

برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟ تجزیه و تحلیل ویژگی ها، انواع، مزایا

3. Appointment Plus : به نظر می رسد که این روزها عملیات تجاری همیشه عجله دارند. بنابراین، اتوماسیون به یک عامل مهم در مدل های کسب و کار تبدیل می شود. Appointment Plus یکی از نرم افزارنوبت دهی ها و یک جایگزین عالی Checkfront است که به شما در برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی ها کمک می کند و همه چیز مربوط به آن را مدیریت می کند.

مدیریت نرم افزار نوبت دهی یک جزء کلیدی برای کسب و کارهای مدرن است. چه مصاحبه و چه جلسه، شما باید درگیری ها، یادآوری ها و سایر جنبه های مشابه را مدیریت کنید که می تواند کمی دلهره آور باشد.

Appointment Plus به شما این امکان را می دهد که به راحتی و سریع این جنبه ها را مدیریت کنید و بیشتر به یک منشی دیجیتال برای شما تبدیل می شود. در حال حاضر Appointment Plus در بیش از 16 کشور جهان فعالیت می کند.

برخی از کسب و کارهای معروف در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند و به همین دلیل یکی از خدمات نرم افزاری پیشرو در این حوزه است. صرف نظر از اینکه کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است، Appointment Plus راه حل های موثر و کارآمدی برای همه دارد.

4. Bookeo - Bookeo مجموعه ‌ای از راه‌ حل‌ های نرم افزار نوبت دهی آنلاین و مدیریت نرم افزار نوبت دهی را برای انواع مختلف مشاغل و کاربران فردی ارائه می ‌دهد. یک جایگزین قابل اعتماد Appointment Plus است.

در حالی که Bookeo در ابتدا به مشاغل کوچک و افراد حرفه‌ای مانند عکاسان، خدمات شستشوی ماشین، درمانگران و موارد دیگر با ابزار اصلی برنامه ‌ریزی نرم افزار نوبت دهی می ‌داد، محصول به زودی گسترش یافت و انواع مشتریان و مشاغل بیشتری را در بر گرفت.

به غیر از نرم افزار نوبت دهی‌ های Bookeo، Bookeo دو محصول مجزا را برای کسب ‌وکارهای مبتنی بر آموزش و گردشگری و سفر توسعه داده است - کلاس و دوره‌های Bookeo و تورها و فعالیت ‌های Bookeo.

اولی یک بستر ایده آل برای رزرو آنلاین برای کلاس های هنری، جلسات یوگا، مدارس آشپزی و موارد دیگر است. از سوی دیگر، دومی برای تورهای با راهنما، چارترها و اتاق‌های فرار مناسب است.

5. YouCanBook.me — YouCanBook.me یک پلت فرم رزرو است که به مشتریان امکان رزرو مستقیم در تقویم را می دهد و به طور یکپارچه با Google و تقویم iCloud ادغام می شود. اگر یک صفحه برنامه ریزی شخصی ارائه می دهد، به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی نرم افزار نوبت دهی های خود را رزرو کنند و زمانی که فرا رسید از آنها مطلع شوند.

کاربران می توانند نرم افزار نوبت دهی را به تقویم گوگل یا iCloud خود یا حتی هر دو پیوند دهند. در عین حال، راه اندازی این پلت فرم نسبتاً ساده است. کاربر باید یک تقویم Google/iCloud را به حساب YCBM متصل کند و ویژگی ‌های مورد نیاز را تنظیم کند.

سپس می توانید در دسترس بودن خود را از طریق تقویم خود کنترل کنید و شبکه رزرو جدید را در وب سایت، صفحه فیس بوک خود منتشر کنید یا آن را از طریق ایمیل ارسال کنید. این به مشتریان اجازه می دهد تا با توجه به راحتی خود، نرم افزار نوبت دهی رزرو کنند.

هنگامی که مشتری رزرو می کند، به طور خودکار اعلان های دقیق دریافت می کنید و رزرو نیز مستقیماً در تقویم ظاهر می شود. مشتریان همچنین می توانند رزرو خود را مجدداً برنامه ریزی کنند، که به طور خودکار در تقویم به روز می شود.

6. MIDAS - نرم افزار نوبت دهی مبتنی بر وب سایت قوی و هوشمند که با آن، مکان ها می توانند کنترل کاملی بر رزرو فضا و منابع خود بدون توجه به دستگاهی که در آن هستند به دست آورند.

از آنجایی که MIDAS به طور کامل از فضای ابری قابل دسترسی است، کاربران می توانند عملکردهای مختلفی را به سادگی از مرورگر دلخواه خود انجام دهند. بنابراین، آنها می توانند به راحتی تعداد و اندازه اتاق هایی را که در حال حاضر در دسترس دارند و اتاق هایی که رزرو شده اند مشاهده کنند.

علاوه بر این، MIDAS مالکان، مدیران و کارکنان را قادر می سازد تا بر استفاده از منابع و تجهیزات خود نظارت کنند. این به کاربران سطوح دسترسی مختلف اجازه می ‌دهد تا اطمینان حاصل کنند که دارایی‌ های شرکت به خوبی مدیریت می ‌شوند و در عین حال به مشتریان اجازه می‌ دهد به طور مستقل از آنها استفاده کنند.

7. 10to8 — 10to8 یک سیستم برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی است که میانگین حجم کاری اکثر مدیران منابع انسانی را ساده می کند. این سرویس نرم افزاری به طور قابل توجهی به خودکارسازی فعالیت های روزانه کمک می کند و در نتیجه ظاهر و عملکرد بسیار حرفه ای تری به کسب و کار شما می بخشد.

این نرم افزار برخی از ویژگی های بسیار انعطاف پذیر را ارائه می دهد که می تواند متناسب با اندازه کسب و کار شما باشد، به همین دلیل است که ما معتقدیم 10to8 نیاز شرکت های کوچک و بزرگ را برآورده می کند.

اساساً گزینه ‌های مقیاس ‌پذیری در نرم ‌افزار نوبت دهی آن را به پیشنهادی جذاب ‌تر برای انواع و اندازه ‌های کسب ‌وکار تبدیل می ‌کند. با 10to8 در جعبه ابزار شما، بهبود تجربه مشتریان بسیار آسان خواهد بود و به آنها اجازه می ‌دهید رزروهای شبانه روزی را انجام دهند، مدیریت کنند یا لغو کنند.

این سیستم همچنین یک جایگزین عالی برای فعال کردن فرم‌ های رزرو جذاب، ارسال یادآورهای ایمیل خودکار، پیگیری تاریخچه نرم افزار نوبت دهی‌ ها و ایجاد روابط پایدار و با کیفیت با مشتری است. چه در دفتر باشید و چه در خانه، می ‌توانید با این نرم ‌افزار مبتنی بر وب برنامه ‌های زمانی را تنظیم و نگهداری کنید.

چندین کسب و کار معروف مشتریان 10to8 بوده اند که در مورد اعتبار و کارایی آن بسیار می گوید. آنچه که هم کارشناسان و هم مشتریان راضی به عنوان مزیت بارز این سیستم معتقدند رابط کاربری منظم و دوستانه آن است که نیازی به جلسات آموزشی پیچیده ندارد.

8. هماهنگ - یک راه حل مدیریتی شهودی برای نرم افزار نوبت دهی و زمان بندی که باعث می شود مشتریان شما بتوانند با حداکثر راحتی، نرم افزار نوبت دهی رزرو کنند. به طور هماهنگ دارای ادغام های غنی و یکپارچه با برنامه های کاربردی تقویم و CRM های محبوب است تا بتوانید از جلسات برنامه ریزی شده خود مطلع باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها متناسب با زمان های موجود شما هستند.

به لطف اشتراک گذاری آسان برنامه ریزی هارمونیزلی، ارتباطات ایمیلی طولانی و رفت و برگشتی به گذشته مربوط می شود. به سادگی پیوند نرم افزار نوبت دهی خود را به اشتراک بگذارید تا به مشتریان خود اجازه دهید برنامه زمانی رزرو کنند. همچنین از طریق لغو نرم افزار نوبت دهی با دسترسی آسان از طریق پنل مدیریت و همچنین یادآورهای خودکار برای نرم افزار نوبت دهی های نزدیک، عدم نمایش را کاهش می دهد.

به طور کلی، این سیستم به شما کمک می ‌کند تمام برنامه ‌ریزی‌های خود را از یک پلتفرم واحد متحد کنید، فرصت‌ ها را به حداکثر برسانید و اطمینان حاصل کنید که همیشه در بالای هر نرم افزار نوبت دهی باقی می‌ مانید. علاوه بر این، با دادن توانایی به مشتریان خود برای رزرو نرم افزار نوبت دهی بر اساس تاریخ و زمان دلخواه خود، می توانید موارد عدم حضور و لغو ناخواسته را به حداقل برسانید.

چرا از برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی ها استفاده کنیم؟

شما یاد گرفته اید که زمان بندی نرم افزار نوبت دهی چیست، اما هدف آن چیست؟ نرم افزار نوبت دهی چه مزایایی دارد؟ در اینجا چهار مزیت کلیدی وجود دارد که می توانیم به آنها اشاره کنیم:

- به شما کمک می کند تا مشتریان را جذب و حفظ کنید: مشتریان شما به راحتی می توانند برای خدمات شما از نرم افزار نوبت دهی استفاده و در نتیجه از تجربه کاربری بهتری برخوردار شوند. آن‌ها می ‌توانند در هر زمان و هر مکان نرم افزار نوبت دهی را تعیین کنند و نیازی به انتظار برای ساعات کاری عادی ندارند. بنابراین، زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی می ‌تواند به شما کمک کند خدمات خود را به طور مؤثرتری برای جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ مشتریان فعلی بازاریابی کنید. نظرسنجی‌ها نشان می ‌دهد که درصد خوبی از مشتریان در مقایسه با سایر روش‌ ها مایلند نرم افزار نوبت دهی‌ های خود را به‌ صورت آنلاین تعیین کنند.

- درآمد را افزایش می دهد: این نرم افزار نوبت دهی کار برنامه ریزی را خودکار می کند که به کارمندان شما کمک می کند تا با ارائه خدمات به مشتریان بیشتر هر روز بر کسب درآمد بیشتر تمرکز کنند. این به آرامی با درگاه‌ های پرداخت الکترونیکی ادغام می ‌شود که فرآیند صورت‌ حساب را سرعت می‌ بخشد و به شرکت شما کمک می‌ کند تا پرداخت‌ های سریع‌ تری داشته باشد.

- کارایی کارکنان را افزایش می ‌دهد: متخصصان خدمات در ساعات اوج مصرف مشغول چندین نرم افزار نوبت دهی با مشتری هستند. اگر از زمان ‌بندی نرم افزار نوبت دهی استفاده نکنند، ممکن است به نرم افزار نوبت دهی ‌های مضاعف بپردازند که می ‌تواند باعث ناامیدی مشتری و کاهش کارایی شود. این نرم ‌افزار نوبت دهی به برنامه ‌ریزی و زمان ‌بندی آسان کمک می‌ کند، و کارمندان شما می ‌توانند نرم افزار نوبت دهی ‌ها را با مشتریان تأیید کنند تا اطمینان حاصل کنند که وقت خود را تلف نمی ‌کنند.

- عدم نمایش را به حداقل می ‌رساند: نرم افزار نوبت دهی‌ های آتی را ردیابی می‌ کند و به طور خودکار یادآوری‌ های تلفن، متن یا ایمیل را برای مشتریان درباره نرم افزار نوبت دهی هایشان ارسال می‌ کند. برخی از برنامه‌ ها حتی به مشتریان اجازه می ‌دهند نرم افزار نوبت دهی را از طریق این یادآوری ‌ها تأیید کنند. این به حداقل رساندن عدم نمایش کمک می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا از زمان کارمندان خود بهتر استفاده کنند.

انواع برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟

ما قبلاً در مقاله توضیح داده ایم که برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست، اما انواع آن چیست؟ برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی را می توان به صورت زیر ارائه کرد:

- برنامه های دسکتاپ: این برنامه ها دارای مجوز هستند و روی سخت افزار کاربر نصب می شوند. این سیستم ها دارای ویژگی ها و گزارش دهی قوی هستند و می توان آنها را سفارشی کرد. اما یک نکته منفی این است که آنها معمولاً یک پورتال آنلاین برای دسترسی کارمندان یا مشتری ارائه نمی دهند. برنامه های نصب شده باید توسط کاربر نهایی نگهداری، پشتیبانی و ارتقاء داده شوند.

- سیستم های مبتنی بر وب سایت : این ها توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث به عنوان یک راه حل نرم افزار نوبت دهی ارائه می شوند. یک مزیت عمده این است که مشتریان به راحتی می توانند نرم افزار نوبت دهی های خود را از طریق وب سایت رزرو و برنامه ریزی کنند.

یک نوع نرم افزار در این دسته مدیریت نرم افزار نوبت دهی های مشتری (CAM) نامیده می شود. این یک نوع برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی است که توسط نیروی کار بزرگ سیار استفاده می شود. این به طور خودکار زمان‌ بندی و مسیرهای ورودی نرم افزار نوبت دهی های خدمات در منزل را تعیین می ‌کند. نرم ‌افزار CAM از الگوریتم‌ های اختصاصی استفاده می ‌کند که الگوهای کاری کارکنان سیار را شناسایی می‌کند تا زمان ورود تکنسین خدمات را به‌طور دقیق پیش ‌بینی کند و زمان انتظار مشتری را به ۶۰ دقیقه کاهش دهد. این سیستم ها به راحتی قابل استفاده هستند و بسته های قیمت گذاری انعطاف پذیر را امکان پذیر می کنند.

برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چه کاری انجام می دهد؟

- مدیریت معاملات و تبلیغات: می توانید برای جذب رزرو بیشتر، تبلیغات و معاملاتی را ایجاد کنید که برای مدت زمان معینی در تقویم کارمندان معتبر هستند.

پذیرش پرداخت‌ های آنلاین: برخی از برنامه ‌ها با درگاه‌های پرداخت الکترونیکی یکپارچه می‌شوند تا زمانی که مشتریان نرم افزار نوبت دهی رزرو می ‌کنند، بتوانید پرداخت ‌ها را دریافت کنید.

- برنامه ریزی کارکنان: صاحبان کسب و کار می توانند با نظارت بر تقویم خود در زمان واقعی، ساعات کاری کارمندان را به طور موثر مدیریت کنند.

- زمان ‌بندی مشتری: مشتریان می ‌توانند تقویم تمام متخصصان یک شرکت را ببینند تا بتوانند با کارمندی که ترجیح می ‌دهند نرم افزار نوبت دهی رزرو کنند ارتباط برقرار کنند.

- یاد آوری ‌های خودکار: می ‌توانید با اطلاع‌ رسانی به مشتریان از طریق پیام ‌های ایمیل یا پیامک، یادآوری ‌هایی را درباره نرم افزار نوبت دهی های آینده به آنها ارسال کنید.

- مدیریت تقویم: کاربران می توانند جلسات یا نرم افزار نوبت دهی هایی را در تقویم خود ایجاد کنند و آنها را با دیگران در مکان های مختلف به اشتراک بگذارند. این ویژگی ممکن است شامل همگام‌ سازی با برنامه‌ های تقویم شخص ثالث مانند Google Calendar باشد که توسط دیگران استفاده می ‌شود.

- زمان‌ بندی خودکار بلادرنگ: این پلتفرم می ‌تواند بلافاصله پس از درخواست رزرو، بسته به در دسترس بودن، نرم افزار نوبت دهی را تأیید یا رد کند. همچنین می ‌تواند فهرست انتظاری از نرم افزار نوبت دهی ‌ها را مدیریت کند که در صورت تغییر زمان یا لغو رزرو قبلی، می‌توان آنها را جایگزین کرد.

- رزرو آنلاین: مشتریان می ‌توانند با استفاده از یک رابط بصری کشیدن و رها کردن، نرم افزار نوبت دهی های خود را از طریق اینترنت رزرو، برنامه ریزی مجدد یا پیگیری کنند. برخی از برنامه ها به کاربران کمک می کنند تا رزروهای آنلاینی را انجام دهند که به طور خودکار در چندین دستگاه همگام می شوند.

مشکلات احتمالی برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟

سیستم های مختلف خود را ادغام کنید :کسب ‌وکارهای کوچک با کارکنان کمتر تمایل دارند از سیستم‌های متعدد برای CRM، ارتباطات مشتری، مدیریت پرداخت‌ ها و صورت‌ حساب و غیره استفاده کنند. آن ‌ها می ‌توانند با ادغام برنامه‌ های نرم‌ افزاری مختلف در یک پلتفرم واحد، سود زیادی کسب کنند تا امکان اشتراک‌ گذاری آسان داده‌ ها را فراهم کنند. شرکت ها باید عملکردهای مختلف را در یک سیستم زمان بندی واحد با ویژگی های قوی برای افزایش کارایی و بهره وری ادغام کنند.

سیستم را تست کنید :توصیه می شود سیستم را به طور کامل تست کنید و نرم افزار نوبت دهی های نمونه بگیرید تا کارمندان شما با روند رزرو آشنا شوند. این همچنین به شما کمک می کند تا نحوه نمایش تنظیمات را برای مشتریان خود مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید.

خیلی زود راه اندازی نکنید :اگر سیستم برنامه ریزی آنلاین خود را خیلی سریع راه اندازی کنید، می توانید در یک سوپ فرود بیایید. ابتدا، مطمئن شوید که کارمندان، خدمات و منابع خود را پیکربندی و آماده کرده اید، قبل از اینکه به مشتریان اجازه دهید از نرم افزار برای رزرو استفاده کنند.

آخرین روندهای برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی چیست؟

تحولات زیر در توسعه مداوم برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی قابل توجه است:

تحرک بیشتر :مشتریان به طور فزاینده ای از تبلت ها و تلفن های هوشمند برای رزرو آنلاین استفاده می کنند. در واقع، مرورگر سافاری برای دستگاه های تلفن همراه نسبت به اینترنت اکسپلورر که در رایانه های رومیزی استفاده می شود، محبوب تر می شود. این به این دلیل است که آیفون ها و آیپدها به دستگاه هایی تبدیل شده اند که به طور گسترده ای برای گرفتن قرار ملاقات آنلاین مورد استفاده نرم افزار نوبت دهی می گیرند.

سیستم های کمتر رایگان :بسیاری از فروشندگان دیگر نرم افزار نوبت دهی آنلاین را به صورت رایگان ارائه نمی دهند. آنها متوجه شده اند که ارائه خدمات رایگان منطقی نیست زیرا برای بهبود مستمر سیستم و ارائه پشتیبانی رایگان از مشتری به درآمد پایدار نیاز دارند. با این حال، می توانید مشترک یک سیستم برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی با کیفیت خوب با قیمتی مقرون به صرفه شوید.

افزایش پذیرش: شرکت های مبتنی بر خدمات بیشتر در تمام مناطق جغرافیایی از سیستم های رزرو آنلاین استفاده می کنند. هدف کسب و کارها افزایش درآمد و کاهش هزینه ها با استفاده از این نرم افزار نوبت دهی است. بعلاوه، آنها همچنین مایلند با برنامه ریزی نرم افزار نوبت دهی، در زمان صرفه جویی کرده و بهره وری کارمندان خود را بهبود بخشند.